吐司。日清カメリヤ 強力粉
終於等到放大假有心情整包,用Bosch 40G和日清カメリヤ強力粉成功整到我鐘意嘅吐司口味,有點嚼勁嘅, 之前用呢隻粉跟Bosch CF食譜整出嚟嘅包都偏硬,依家開始掌握到水份控制、 上到鈎和點樣搓到有薄膜。
同大家分享吓我個食譜和做法:
日清カメリヤ強力粉 100%
砂糖 5%
岩鹽 2%
奶粉 2%
牛油 8%
日清酵母 1%
水 73%
日本1斤麵包模可用250g 強力粉。
麵粉、糖、奶粉攪勻後加水(保留5-10ml 調節麵團濕度)快速搓至成團,上鈎後用3度搓,加酵母,




沒有留言:
發佈留言